Oferta profesjonalnych szkoleń dla JST
Oferowane przez nas szkolenia to najkrótsza droga do usprawnienia i podniesienia wydajności pracy w Twoim JST!
- Wszystkie
- Finanse
- Marketing
- Sprzedaż
- Umiejętności osobiste
- Zarządzanie
-
Umiejętności osobiste Jak wygrać wybory poprzez kreowanie wizerunku w mediach
Nasze szkolenie ma charakter warsztatowy, wzbogacony zagadnieniami z zakresu marketingu, medioznawstwa, socjologii i psychologii. Wiedzę i umiejętności nabywane w ramach poszczególnych modułów szkolenia Uczestnicy utrwalają podczas ćwiczeń praktycznych – zarówno indywidualnych jak i grupowych.
więcej -
Zarządzanie Kapitan na statku – przywództwo i budowanie autorytetu
Zarządzanie ludźmi to nie łatwe zajęcie. Bycie szefem często wiąże się z dużym wyzwaniem. Oczekiwania podwładnych są bardzo wyśrubowane, możliwości ich zaspokojenia znikome a presja otoczenia duża. No, bo kto jak kto, ale szef to powinien to … i jeszcze to … i to również … W proponowanym szkoleniu postawiliśmy na SKUTECZNOŚĆ, co oznacza, że mamy zamiar wyposażyć Cię w walizkę niezbędnych narzędzi do pracy z podwładnymi i zarządzania nimi.
więcej -
Umiejętności osobiste Perswazja i wywieranie wpływu z elementami negocjacji
Co sprawia, że można odnieść wrażenie, że ze zdaniem niektórych osób, po prostu należy się liczyć, albo trzeba zgadzać. Podawane przez te osoby argumenty, oraz sposób w jaki je podają są wiarygodne, zaś wizerunek tych osób spójny z tym co mówią.
więcej -
Zarządzanie Zarządzanie Satysfakcją Klienta w Jednostkach Samorządu Terytorialnego
Umiejętność zrozumienia, pomiaru i identyfikacji satysfakcji klienta jest jednym z kluczowych czynników wpływających na skuteczność zarządzania, w tym zwłaszcza podejmowania trafnych decyzji. Jednostki Samorządu Terytorialnego dążąc do realizacji służebnego celu na rzecz społeczności lokalnej powinny być zainteresowane w podejmowaniu działań zmierzających do satysfakcji swoich mieszkańców.
więcej