Jak wygrać wybory poprzez kreowanie wizerunku w mediach
Nasze szkolenie ma charakter warsztatowy, wzbogacony zagadnieniami z zakresu marketingu, medioznawstwa, socjologii i psychologii. Wiedzę i umiejętności nabywane w ramach poszczególnych modułów szkolenia Uczestnicy utrwalają podczas ćwiczeń praktycznych – zarówno indywidualnych jak i grupowych.
Cele szkolenia:
Uczestnicy po szkoleniu będą:
- z większą swobodą potrafili odnaleźć się w sytuacjach medialnych
- potrafili w kontakcie z kamerą i mikrofonem zachowywać się naturalnie
- rozumieli jak funkcjonują media i czego oczekują od nich dziennikarze
- umieli efektywniej prezentować swoje poglądy w radiu i telewizji
- potrafili przygotować skuteczną kampanię wyborczą w mediach
- wiedzieli jak nagrywać spoty i reklamówki wyborcze
Do kogo kierowane jest szkolenie?
Szkolenie adresujemy do wszystkich, którzy planują start w wyborach, bądź ubiegają się o poparcie dla swoich poglądów, opinii czy idei. Zapraszamy na nie zarówno menedżerów, jak i specjalistów, członków zarządów i ich współpracowników, a także polityków i samorządowców.
Dla nas najistotniejsze jest nie to kim jesteś, ale czym się zajmujesz, bo to szkolenie ma nauczyć Cię praktycznych umiejętności. Zrobimy to bardzo fachowo, a ponadto w świetnej atmosferze J
Udział w szkoleniu proponujemy szczególnie:
- samorządowcom
- związkowcom
- działaczom społecznym
- doświadczonym mówcom
- członkom zarządów i właścicielom firm
- rzecznikom prasowym i specjalistom PR
- politykom
Program szkolenia:
1. Tajemnica sukcesu w kontaktach z mediami:
- media – ich siła i słabości,
- reguły współpracy z dziennikarzami,
- otwartość, rzetelność, wiarygodność – elementy budowania relacji z mediami;
Powyższy moduł ma charakter wprowadzający w tematykę warsztatów. Porządkuje zagadnienia realizowane w trakcie zajęć. Zwraca uwagę na najistotniejsze aspekty relacji z mediami, np. otwartość, proaktywność i kooperacyjność. Ten moduł prowadzony jest w formie wykładu i dyskusji moderowanej.
2. Wystąpienia przed kamerą:
- rozmowa z dziennikarzem w przestrzeni zamkniętej,
- rozmowa z dziennikarzem w plenerze,
- reguły kadrowania i wybierania planu;
Ten moduł oparty jest w całości na pracy z kamerą. Uczestnicy warsztatów nagrywani są podczas udzielania krótkich wypowiedzi, tzw. „setek”. Ich zadaniem jest zbudowanie poprawnej językowo i intonacyjnie, ale też ciekawej wypowiedzi, która powinna zakończyć się w 10 sekundzie nagrania. Ćwiczenie uczy kontrolowania czasu podczas nagrywania „setek” oraz selekcjonowania przekazywanych informacji i eksponowania najważniejszych faktów.
3. Praca z głosem w aspekcie wystąpień medialnych:
- w jaki sposób rozgrzać aparat mowy przed wystąpieniem medialnym,
- ćwiczenia oddechowo-przeponowe,
- praca nad artykulacją i melodyką głosu;
Ten moduł poświęcamy na przekazanie Uczestnikom kilku prostych sposobów na usprawnienie wystąpień medialnych pod kątem wokalnym. Wprowadzamy ćwiczenia rozgrzewające, uelastyczniające aparat mowy, a także pozwalające na zmniejszenie napięcia emocjonalnego.
4. Public Relations w JST:
- budowanie pozytywnego wizerunku JST,
- skuteczne działania promocyjne w urzędzie,
- sytuacje kryzysowe w JST – jak sobie radzić w obliczu kryzysu;
Czas trwania zajęć:
W prezentowanej wersji nasze warsztaty trwają 8 godzin. W zależności od potrzeb możemy jednak ten czas wydłużyć.
Trenerzy
Cezary Wojtczak
Z wykształcenia politolog i menadżer. Ekspert w dziedzinie szeroko rozumianej komunikacji.
więcejFormularz zamówienia szkolenia
Wykorzystaj wsparcie dla innowacji w Twoim JST
skorzystaj z naszej ofertyMasz pytania?
Chcesz wiedzieć więcej?
Zapraszamy do kontaktu!
Przekonaj się jak w prosty sposób unowocześnić funkcjonowanie Twojej JST. Sprawdź jakie rozwiązania proponujemy. Dowiedz się jakie korzyści przyniesie współpraca z nami. Nasi eksperci chętnie odpowiedzą na Państwa pytania.